Това е обновеният Cayenne

Моделът на Porsche е получил нов би-турбо двигател и хибридна версия, която се зарежда в контакта
Обновена: 24 юли 2014 11:26 | 24 юли 2014 11:26,
4
Това е обновеният Cayenne
Снимка: Porsche

Германският производител Porsche разкри официално обновената версия на своя най-продаван модел - Cayenne. Проходимият спортист е получил обновен дизайн, променено шаси, нов двигател и хибридна версия, чиито батерии могат да се зареждат в електрическата мрежа.

Що се касае до промените в дизайна, те засягат най-вече предната част. Там виждаме по-голяма решетка на радиатора, променена броня, различен капак на двигателя и светлини с нов дизайн. В задната част също са поставени светлини с нов дизайн, както и променени броня и задна врата.

При обновената версия на Cayenne би-ксенон фаровете са стандартно оборудване за версиите Diesel, S и S E-Hybrid, които са получили и дневни LED светлини с четири отделни диода. Версията Cayenne Turbo пък е оборудвана с челни LED фарове и системата Porsche Dynamic Light System (PDLS).

Не малки промени е претърпяла и гамата от мотори. Нов представител в нея е 3.6-литровия V6 би-турбо двигател, който заменя стария атмосферен V8 с обем 4.8 литра.

Новият агрегат генерира с 20 к.с. и 50 Нм повече, като е и по-икономичен. Показателите му са мощност от 420 к.с. при 6000 об/мин и въртящ момент от 550 Нм между 1350 и 4500 об/мин. С този агрегат версията Cayenne S ускорява от място до 100 км/час за 5.5 сек. (5.4 сек. със Sport Chrono пакет) и развива максимални 259 км/час.

Новост е и моделът Cayenne S E-Hybrid. Той съчетава 3.0-литров V6 мотор с мощност 333 к.с., електромотор с мощност 95 к.с. и литиево-йонни батерии. Общата мощност на хибридната система е 416 к.с. при 5500 об/мин. и въртящ момент от 590 Нм, който е наличен между 1250 и 4000 об/мин.

Моделът ускорява от място до 100 км/час за 5.9 секунди и развива максимална скорост от 243 км/час. Информация за потреблението на гориво не е разпространена, но пък се съобщава, че в напълно електрически режим Cayenne S E-Hybrid може да измине между 18 и 36 км. В този случай моделът може да развива най-много 124 км/час.

Останалите двигатели не са подлагани на промени.

Инженерите на марката са преработили и шасито, като сега то има по-комфортна настройка, която обаче не се отразява на динамичните качества на модела, сочи информацията. Подобрена е и системата Auto Stop/Start Plus.

Най-продаваният модел на Porsche ще стъпи на пазарите в началото на ноември. Към момента са известни цените единствено за пазара на САЩ. Там моделът стартира от 61 700 долара за версията Cayenne Diesel. Моделът Cayenne S започва от 74 100 долара, Cayenne S E-Hybrid - от 76 400, а върховата версия Cayenne Turbo се предлага срещу 113 600 долара.

Още снимки вижте в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


4
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
4
0
 
2
 
! Отговори
! преди 9 години
Имам френско, не е рено на 270к + км и нямам никакви проблеми много съм доволен! кайен мога да си позволя на старо 4-5 годиншен, возил съм се не съм очарован има доста по добри SUV-ове.
3
2
 
3
 
! Отговори
ha ha преди 9 години
каиена ми харесва, но немога да си го позволя, дъстара, мога да си го позволя но няма да си го купя, нещо което е свързано с рено няма как да му се кача, признавам някои японски коли и фолксваген, не всички модели, сега доволен ли си. Имаме хонда, мазда, голф 3 на 22 години безпроблемен, пасат Б 5,5 на 300 000, км, безпроблемен. но френско, просто забрави.
2
0
 
1
 
! Отговори
az tam преди 9 години
Тиha ha какво можеш да си купиш - Дъстър за 13000 или Кайен за 90000 или само се кефиш :)
1
0
 
7
 
! Отговори
ha ha преди 9 години
друго си е дачия "дъстер"